Preskoči glavno navigacijo

Cerkev začela z božično pobudo ‘Luč sveta’

Globalna spletna kampanja se osredotoča na krščansko služenje

Cerkev Jezusa Kristusa svetih iz poslednjih dni je začela z globalno pobudo, s katero želi praznovati rojstvo Jezusa Kristusa in v božičnem času spodbujati služenje drugim. Božična pobuda »Luč sveta« bo od petka, 25. novembra, vse do 1. januarja nagovarjala ljudi po vsem svetu.

Pobuda se osredotoča na praznovanje in oznanjanje luči Jezusa Kristusa, ki je »luč sveta« (Jn 8:12). »Če bomo sledili vzoru Odrešenika in živeli, kot je živel in učil on, bo luč svetila v nas in pot razsvetljevala drugim,« je v nagovoru na generalni konferenci oktobra leta 2015 dejal predsednik Thomas S. Monson.

Spletna vsebina za objavljanje je od 25. novembra na voljo na www.mormon.org, in sicer vključno z videom, ki je javni poziv, naj v božičnem času služimo z dobrimi deli in pri tem posnemamo Kristusov vzor. Dobrodelna prizadevanja se bodo začela v četrtek, 1. decembra, s svetovnim dnem služenja.

Igrana/naložljiva inačica glavnega videa je na voljo tudi v cerkveni aplikaciji Gospel Library. Med pobudo lahko poleg tega na družbenih medijih objavljate 25 kratkih videov, ki ponujajo vsakodnevne zamisli za služenje. Ti kratki videi bodo na voljo v angleščini, francoščini, nemščini, italijanščini, portugalščini in španščini. Za druge evropske jezike bodo na voljo božični memi.

Vsebine za oglaševanje so objavljene na straneh družbenih medijev, povezanih s stranjo mormon.org. Vse na družbenih medijih se spodbuja, naj pripovedujejo o svojih izkušnjah, tako da uporabijo lojtro #LIGHTtheWORLD ali slovenski prevod na #SVETUprinašajteLUČ.

Na spletni strani, ki je na voljo v angleščini, španščini in portugalščini, se pojavlja adventni koledar, ki ga je moč naložiti na računalnik: »Na 25 načinov. Več kot 25 dni.« Spletna ciljna stran je na voljo v 26 drugih jezikih. Koledar nudi vsakodnevne zamisli za načrtovanje priložnosti služenja v decembru vse do božičnega dne.

Poleg tega je pobuda na voljo preko spletnih strani, panojev v angleško in špansko govorečih cerkvenih središčih za obiskovalce po vsem svetu, orodij za člane in misijonarje ter oglaševanja na prostem, vključno z oglasnimi deskami na Times Squareu v New Yorku Cityju, Salt Lake Cityju, Los Angelesu, Johannesburg v Južni Afriki, na Filipinih in v Mehiki.

Glavni video je posnet v 33 jezikih - v albanščini, armenščini, cebuanščini, kitajščini, hrvaščini, češčini, danščini, nizozemščini, angleščini, fidžijščini, finščini, francoščini, nemščini, grščini, madžarščini, indonezijščini, italijanščini, japonščini, korejščini, latvijščini, mongolščini, norveščini, poljščini, portugalščini, romunščini, ruščini, samoanščini, španščini, švedščini, tagalogščini, tajščini, tonganščini in ukrajinščini.

Cerkveni misijonarski oddelek je v zadnjih nekaj letih sponzoriral božično in velikonočno pobudo, da bi sporočilo Cerkve, da se je Jezus Kristus rodil, živel in umrl ter da je vstal zato, da bi odrešil vse človeštvo, prišlo do širšega kroga ljudi.

Lanskega decembra je božična pobuda »Rodil se je Odrešenik« dosegla na milijone ljudi po vsem svetu. Video je imel več kot petdeset milijonov ogledov. Letošnja velikonočna pobuda »Hodimo za njim« je prav tako dosegla milijone.