Preskoči glavno navigacijo

Potem bom njihove šibkosti spremenil v njihovo moč

slika
starešina Wolfgang Pilz
starješina Wolfgang Pilz član Sedamdesetorice područja

Mesto, v katerem sem odraščal, je bilo obdano s čudovitimi gozdovi, ki še danes ustrezajo podobi romantičnega nemškega gozda. Iz teh gozdov izvirajo skrivnostne pravljice in pripovedi iz starodavnih časov. Ob samotnem tolmunu, poznanem kot Siegfriedov izvir, se je domnevno zgodil dogodek, na katerega se še vedno navezuje mitološki svet srednje in severne Evrope.

Našemu junaku je ime Siegfried, v severnih deželah poznan kot Sigurd.

slika 1

Ta mladenič je opisan kot pogumen, močan in pustolovski. Njegova slava je še narasla, ko je s svojim mečem premagal zmaja. Potem se je okopal v krvi ubite pošasti, da bi postal neranljiv. Na žalost je v tistem trenutku na njegov hrbet padel lipov list, tako da tistega mesta kri ni pokrila.

To nepokrito mesto se je kasneje izkazalo kot njegova poguba. Siegfried se je zapletel v spor med dvema kraljicama in je bil nato v zasedi ubit. Med lovom ga je, ravno ko se je sklonil, da bi pil iz izvira, ubila puščica izdajalca, ki je vedel za ranljivo mesto.

Siegfriedova drznost je temeljila na njegovem občutku neranljivosti, vendar je imel šibko točko, za katero je sovražnik vedel in jo izkoristil.

Tudi mi imamo zaradi prevelike samozavesti pogosto občutek varnosti in neranljivosti. Vendar če ne prepoznamo svojih šibkosti in jih ne spremenimo v moči, smo tudi mi lahko premagani.

Prosim vas, da sledite Moronijevemu nasvetu, ko nas spodbuja, naj svoje šibkosti prinesemo pred Gospoda:

»In če bodo ljudje prišli k meni, jim bom pokazal njihovo šibkost. /…/ Kajti če bodo pred menoj ponižni in bodo vame verovali, potem bom njihove šibkosti spremenil v njihovo moč.«1

Neprivlačna lastnost individualizem, naše nagnjenje k izbruhom, da nas hitro prevzame jeza, negativno razmišljanje in govorjenje o drugih, veselje zaradi nesreče drugih, nepravično ali škodljivo presojanje – vse to nas naredi ranljive in odprte za napad. Pogosto s seboj nosimo značajske poteze, ki so se zakoreninile v naši mladosti in s katerimi se nismo nikoli ukvarjali. Včasih so posledica izkušenj iz otroštva ali mladosti, za katere nismo bili odgovorni. Kakršen koli razlog že, bomo naredili prav, če bomo te šibkosti prinesli pred Gospoda. Lahko nas ozdravi. Pričakuje, da bomo na oltar položili žrtev – ne žrtev kot v starodavnih časih, temveč strto srce in skesanega duha.

Besede kralja Davida kažejo, da so ljudje že v starodavnih časih vedeli, da samo žgalne daritve niso dovolj: »Moja daritev Bogu je potrt duh, potrtega in pobitega srca /…/.«2

Vstali Gospod je ta opomin v Novem svetu ponovil takoj zatem, ko je oznanil odpravo žgalnih daritev: »In v darovanje mi boste ponudili strto srce in skesanega duha. In kdor pride k meni s strtim srcem in skesanim duhom, ga bom krstil z ognjem in s Svetim Duhom.«3

slika 2

V teh dneh, ko bo izšel ta članek, so po vsej Evropi konference »Za moč mladih« (na kratko ZMM). Te konference niso samo zabavni dogodki, temveč so namenjeni, da naše mlade naučijo, kako naj se pripravijo na božansko vodstvo. Tako da mladi lahko to, kar so se naučili, nesejo domov, naučijo naše mlade slediti pravilom obnašanja med konferenco, kar se bo odražalo v njihovem obnašanju in celo v zunanjem videzu. Odkrijejo, kje so njihove šibke točke, da bi se lahko učinkovito zaščitili pred sovražnikovimi puščicami. Potem se vrnejo domov z željo, da bi si nadeli celotni Božji oklep, tako da v prihodnosti nobena točka na njihovem duhovnem telesu ne bo ostala nezaščitena.

Veselimo se moči »sionskih mladih«, ki neomajno stojijo v razburkanih tokovih našega časa!

1 Etr 12:27.

2 Ps 51:19.

3 3 Ne 9:20.